woensdag 13 juni 2012

QUIRKY DUTCH SUMMER

Deze zomer kunnen wij 10 weken lang naar het blog Quirky Dutch Summer.
Dit blog wordt weer door Marit verzorgd.
Zij geeft ons elke week een opdracht om een pagina te maken/ontwerpen.
Hiervan ga ik een nieuw Art Journaling Book maken.
De eerste opdracht was:
Fear of the blanc page.
Dit heb ik er van gemaakt.
Eerst de pagina bewerkt met Gesso.
Daarna stains gebruikt en Dylussions,
2 mask gebruikt met distressinkt, wat knipsels, de letters IK uit
de Flow geknipt en beschreven. Linksonder
kleine foto'tjes van mijzelf.


3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Annie, en wat leuk dat je ook een tweede blog bent begonnen. Leuke dingen heb je in de tussentijd alweer gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke pagina zeg, misschien moet ik ook eens iets gaan schrijven haha. Maar ik ben nog maar net begonnen dus wie weet.
    Ik heb mijn pagina ook direct afgemaakt, was dat niet de bedoeling dan?
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat je mag doen wat je zelf wilt Regina, leuk dat je even bij mij op bezoek bent geweest.

      Verwijderen